گرامی داشت یاد شهدای سرافراز شهرستان قزوین 

یادواره شهدای شهرستان قزوین باحضور گسترده مردم در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛استان قزوین بیش از سه هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که هزار و ۱۷۰ نفر از این شهدا متعلق به شهرستان قزوین است.

سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای شهرستان قزوین گفت: برگزاری یادواره شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های آنان است.

سردار شکارچی اضافه کرد: شهدا در اوج رحمت و غفران الهی اند و شهادت، به معنای طی کردن همه مراحل عرفان و رسیدن به مقام قرب پروردگار است.  

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم گفت: انقلاب اسلامی از مرز‌های ایران عبور کرده و امروز جهان اسلام به ویژه مستضعفان را تحت تاثیر قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: خط مقدم انقلاب اسلامی، همه کشور‌های اسلامی از آسیا تا آفریقا همچون غزه و سوریه و لبنان است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: توان رزمی و دفاعی جمهوری اسلامی به حدی است که می‌توان هر نقطه‌ای از رژیم صهیونسیتی را هدف قرار داد.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از شرکت در این یادواره، در گلزار شهدای قزوین، سرداب امامزاده حسین (ع) و آرامگاه آیت الله باریک بین امام جمعه فقید شهرقزوین، حضور یافت.
انتهای پیام/.

یادواره شهدای شهرستان قزوین برگزار شد 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.